Se sprašujete kaj se dogaja z vašimi pošiljkami od trenutka,
ko zapustijo vaše skladišče in kako zagotoviti sledljivost pri
brezkontaktni dostavi? Kje se pošiljke nahajajo, ali so uspešno dostavljene,
kaj je z embalažo in ali je prišlo do kakšnih sprememb ali neljubih
dogodkov, kot so poškodbe, vračila in pritožbe? Vaše stranke zahtevajo
predviden čas dostave in informacijo, kje se njihova pošiljka nahaja? Tudi
pri brezkontaktni dostavi zahtevajo dokaz o dostavi, ki pa ne more biti
podpis prejemnika.
S pomočjo LogChain logistične platforme je vse to mogoče,
saj vam celovita rešitev omogoča popoln nadzor nad pošiljkami v realnem
času in tudi avtomatsko formalno komunikacijo s strankami. Podatki s terena
so v platformi vedno online na voljo za nadzor, upravljanje, analize ali v
pomoč pri raziskovanju izrednih dogodkov.
Pošiljatelj, prevoznik in njegovi naročniki lahko v živo
spremljajo status in lokacijo vseh pošiljk na terenu.
Upravljanje pošiljk v pogojih brezkontaktne
dostave
Na webinarju smo naredili pregled nad aktivnostmi kurirjev na terenu s
uvedbo LogChain logistične platforme:
- prevzem na vozilo,
- posamezna ali masovna dostava,
- vračilo pošiljk,
- zajem podpisa in ostalih informacij ob predaji,
- nadzorna plošča dispečarja.
Predavatelja:
Igor Hočevar, ZZI
d.o.o.
Andrej Planina,
Špica International d.o.o.
POSNETEK
|