Uvedba eIzmenjave eRačunov v vašem podjetju
Še ne poslujete z eRačuni? Sedaj pa delate od doma, čaka pa vas kup računov, ki jih morate še izdati in poslati? Bi radi pričeli s prejemom ali pošiljanjem eRačunov, pa ne veste kje začeti?
Za vas smo pripravili posnetek webinarja
Uvedba eIzmenjave eRačunov v vašem podjetju Ker digitalizacija postaja del našega poslovnega okolja, želimo poenostaviti prehod na eRačune. Digitaliziran proces obravnave eRačunov med dobaviteljem in kupcem (od izdaje, tiskanja, pakiranja, pošiljanja, prejema, zajema, potrjevanja-likvidacije, do plačila in hrambe računov) je v digitalni obliki enostavnejši, cenejši in varnejši.
Izmenjava in obdelava eRačunov je tudi veliko hitrejša kot v papirni obliki in prinaša občutno znižanje stroškov (materiala, poštnih storitev in tiskanja).
- Prednosti eIzmenjave eRačunov (za pošiljatelja kot prejemnika)
- Kaj je in kaj ni eRačun
- eSLOG - kaj je to?
- Priprava, izdaja, podpisovanje in pošiljanje eRačunov
- Kje najdem prejemnike - eImenik?
- Izdajatelj v BANKART sistemu E-račun
- Orodja za eRačune
- Prejem eRačunov
- "Onboarding" partnerjev
- Dodatne storitve ali možnosti
Ogled posnetka webinarja lahko pridobite s klikom na spodnjo povezavo.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo v oddelu ZZI prodaje na prodaja@zzi.si ali na 01/530 33 47.