bizBox webinar
Uvedba
eNaročanja s partnerji pomeni korak naprej k
uspešnosti podjetja
POSNETEK WEBINARJA
V obdobju , ko se na vseh področjih optimizira notranje procese poslovanja,
te pa nato »prenese« na partnerje, je ključno, da smo hitri in agilni pri naših
odločitvah. Da bi imeli tako možnost odločanja, pa je potrebno po korakih digitalizirati procese. Na tem področju, je na
samem vrhu eIzmenjava ključnih dokumentov/podatkov s partnerji. Izmenjava,
obdelava in arhiviranje podatkov, je osnova za poslovanje v prihodnosti vseh podjetij, ki stremijo k
učinkovitosti in doseganju najvišjih ciljev.
Izvajanje postopkov kot so eNaročanje inusklajevanje zalog preko elektronske
izmenjave podatkov, znatno pohitrijo procese, odpravljajo napake in izboljšajo
rezultate poslovanja.
Uvedba eNaročanja z EDI eIzmenjavo zagotavlja pomembne prednosti, ki vodijo
do bolj racionalnih, učinkovitih in avtomatiziranih procesov.
Za podjetja, ki razmišljajo o uvedbi EDI poslovanja ali pa jih k tem
usmerja partner, smo pripravili posnetek webinarja. Kaj bomo na webinarju predstavili:
- Kaj
je in kaj so prednosti eNaročanja?
- Kakšni
so izzivi pri uvedbi B2B ePoslovanja?
- Zakonodaja,
standardi in povezljivost
- Tipi
eDokumentov
- Katere
modele B2B EDI poznamo
- Kateri
so ključni koraki v svet ePoslovanja?
Za vsa vprašanja ali dodatne informacije smo vam na voljo v oddelku Prodaje 01/530 33 47 ali na prodaja@zzi.si.